
Asistent/ka obchodního oddělení (Ostrava)
Informace o pozici
-
Máte zkušenosti s administrativou, která je spojená s obchodními smlouvami, dodatky a dalšími důležitými listinami?
-
Dokážete soustavně udržovat pořádek v digitalizovaných dokumentech a žádný se Vám nikde nezatoulá?
-
Nezaleknete se práce v Excelu, který u nás používáme denně všichni?
-
Umíte komunikovat efektivně, a to jak v psaném projevu či telefonicky?
-
Baví vás organizovat firemní akce a udělat z každé z nich nezapomenutelný zážitek?
-
A co úkoly od šéfa? Dokážete všechno vyřídit rychle, přesně a s dobrou náladou?
Pokud ano, přidejte se k nám – rádi Vás poznáme!
Co od Vás očekáváme:
-
SŠ s maturitou (nejlépe obchodního směru)
-
praxi na obdobné pozici alespoň 1 rok – podmínkou
-
můžete nastoupit ideálně ihned
-
jste pečlivý/á, je na Vás maximální spolehnutí, umíte vhodně volit priority a jste loajální
-
máte logické myšlení a "hlavu otevřenou"
-
výborně ovládáte práci s MS Office (zejména Excel – na denní bázi)
-
komunikativní AJ - výhodou
-
ŘP sk. B – výhodou
Rádi Vám nabídneme:
-
možnost pracovat pro ryze českou společnost s 28letou historií a cca 1 800 zaměstnanci
-
pružnou pracovní dobu
-
zaučení na pozici
-
měsíční, roční a jiné odměny
-
stravenky (stravenkovou kartu)
-
5 týdnů dovolené
-
každý občas nemusí být ve své kůži – od toho máme sick days
-
nenecháme Vás v tom plavat – očekávejte vstřícnou spolupráci s kolegy z ostatních oddělení
-
interní i externí vzdělávání (odborná školení, měkké dovednosti a další)
-
2x za rok pořádáme firemní společenskou nebo sportovní akci, abyste mohli blíže poznat své kolegy i mimo pracovní prostředí
Místo výkonu práce: Ostrava