
Staňte se vedoucím úklidu nebo manažerem oblasti v úklidové společnosti v Praze a okolí
Informace o pozici
Co od Vás očekáváme?
-
řízení provozu a lidských zdrojů na úklidových střediscích – zkušenosti s koordinací a organizací provozu jsou nezbytné
-
analytické a strategické myšlení – máte v hlavě plán a víte, jak jej uvést do praxe
-
plánování a správa rozpočtu středisek – žádné číslo vám neunikne a s firemními financemi zacházíte zodpovědně
-
vedení týmu podřízených – umíte je inspirovat, motivovat a vést k efektivní práci
-
orientace na výsledky – zaměřujete se na cíl a víte, jak ho dosáhnout
-
máte zkušenosti v úklidové firmě nebo v příbuzném odvětví – výhodou
Požadujeme:
-
ŘP k. B - aktivní řidič
-
min. SŠ vzdělání s maturitou
-
zkušenosti s vedením skupiny zaměstnanců
Rádi Vám nabídneme:
-
možnost pracovat pro ryze českou společnost s 28letou historií a cca 1 800 zaměstnanci
-
pružnou pracovní dobu
-
k pracovní pozici standardně patří: mobilní telefon, notebook, služební automobil (ke služebním účelům)
-
zaučení na pozici – uvedení do problematiky úklidových a speciálních služeb
-
měsíční, roční a jiné odměny
-
stravenky (stravenkovou kartu)
-
5 týdnů dovolené
-
každý občas nemusí být ve své kůži – od toho máme sick days
-
nenecháme Vás v tom plavat – očekávejte vstřícnou spolupráci s kolegy z ostatních oddělení
-
interní i externí vzdělávání (odborná školení, měkké dovednosti a další)
-
2x za rok pořádáme firemní společenskou nebo sportovní akci, abyste mohli blíže poznat své kolegy i mimo pracovní prostředí
Termín nástupu: ihned / dohodou